- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JFB-19-B
BMW 520I | 2025
Deze BMW 520I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. In september 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 89.559 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 222 km/h De 520I is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.233 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zwolle met een kilometerstand van 24.901 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520I |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 5.950 |
Nieuwprijs | € 89.559 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 januari 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 september 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 11 september 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 januari 2029 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20P |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 13 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 141 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,07 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.750 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.435 kg |
Voorasdruk | 1.165 kg |
Achterasdruk | 1.390 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 222 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
Maximum vermogen | 153 kW / 208 pk |
Maximum koppel | 330 Nm |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW i5 Touring - fijner dan een SUV
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

JFB-19-B
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.