- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO uit 2020 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.491 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 101 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De CLIO staat nu 4 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 162 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Liempde met een kilometerstand van 110.287 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 547 |
Nieuwprijs | € 21.491 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 17 februari 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 3 september 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 17 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H4D B4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 74 kW / 101 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 117 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.065 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.603 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 891 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 580 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,8 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.