- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 XDRIVE30E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 7 maanden oud. In augustus 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 68.788 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 205 km/h De X1 XDRIVE30E is 13 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 869 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zwolle met een kilometerstand van 32.282 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 XDRIVE30E |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 472 |
Nieuwprijs | € 68.788 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 26 januari 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 augustus 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 26 januari 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B38A15P |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1499 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 60 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 130 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 81 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 0.8 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 175 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 19 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,41 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.835 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.435 kg |
Voorasdruk | 1.205 kg |
Achterasdruk | 1.300 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.690 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/65R17 Prijzen |
Topsnelheid | 205 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,6 s |
Maximum vermogen | 240 kW / 326 pk |
Maximum koppel | 477 Nm |
Draaicirkel | 11,7 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 500 - 1545 l |
Inhoud brandstoftank | 47 l |
Segment | L |
In 2015 kwam BMW met een totaal nieuwe X1 op de markt. In tegenstelling tot zijn voorganger was deze C-segmenter een echte SUV. Zijn ruimte, hoge zit en brede keuze aan motorisaties maakte de tweede generatie BMW X1 een groot succes. En die variatie zie je ook terug aan het aantal occasions dat te koop staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.