Hyundai i10 1.0 Comfort | Achteruitrijcamera | Navigatie | Cruise Control | Airconditioning |
- 2025
- 2.000km
- Benzine
- 46kW (63pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze HYUNDAI kopen voor € 26.245 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 185 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Barendrecht met een kilometerstand van 2.500 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 6.369 |
Nieuwprijs | € 26.245 |
Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 22 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Motorcode | G3LE |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 123 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,15 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Massa leeg | 999 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.470 kg |
Voorasdruk | 785 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Aanhangermassa geremd | 310 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 310 kg |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/45R16 Prijzen |
Topsnelheid | 185 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,5 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 172 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.