
- APK historie
 - eigenarenhistorie
 - WOK: huidige status
 - maandelijkse kosten indicatie
 - waardeindicatie Indicata
 - uitgebreide specificaties
 - autotests (mits beschikbaar)
 - tellerstand controle
 
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.100 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID is 300 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 328 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | RENAULT | 
| Model | CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID | 
| Kleur | wit | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 5 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 792 | 
| Nieuwprijs | € 34.100 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 29 september 2020 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 29 september 2020 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 8 januari 2025 | 
| APK melddatum | 3 september 2024 | 
| APK vervaldatum | 29 september 2026 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | H4M B6 | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1598 cc | 
| Max. vermogen | 68 kW / 92 pk | 
| Continue vermogen | 31 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 74 kW | 
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 52 km | 
| Actieradius elektrisch stad | 63 km | 
| Hybride klasse | OVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.5 l/100km | 
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 174 Wh/km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 33 g/km | 
| Emissiecode | Euro Z | 
| Energielabel | A | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.539 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg | 
| Voorasdruk | 1.050 kg | 
| Achterasdruk | 1.185 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 750 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Wielbasis | 2.640 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 173 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s | 
| Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk | 
| Maximum koppel | 205 Nm | 
| Draaicirkel | 11,1 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l | 
| Inhoud brandstoftank | 39 l | 
| Segment | J | 
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




