
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 1 maanden oud. In oktober 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 33.969 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 98 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De C-HR is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 108 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Naaldwijk met een kilometerstand van 112.432 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | TOYOTA | 
| Model | C-HR | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 1.229 | 
| Nieuwprijs | € 33.969 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 4 september 2017 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 8 oktober 2020 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 24 oktober 2025 | 
| APK melddatum | 17 februari 2025 | 
| APK vervaldatum | 17 februari 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | 2ZR | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1798 cc | 
| Max. vermogen | 72 kW / 98 pk | 
| Continue vermogen | 37 kW | 
| Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 37 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW | 
| Geluidsniveau stationair | 68 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB | 
| Hybride klasse | NOVC-HEV | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,5 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,9 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 87 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.395 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg | 
| Voorasdruk | 1.050 kg | 
| Achterasdruk | 1.080 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 725 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg | 
| Lengte | 4.360 mm | 
| Breedte | 1.795 mm | 
| Hoogte | 1.555 mm | 
| Wielbasis | 2.640 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen | 
| Topsnelheid | 170 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s | 
| Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk | 
| Draaicirkel | 10,4 m | 
| Kogeldruk | 55 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 377 l | 
| Inhoud brandstoftank | 43 l | 
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



