
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 1 maanden oud. In september 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 60.044 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 177 pk dieselmotor. De BMW heeft een topsnelheid van 213 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km. De X REIHE is 143 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Den Haag met een kilometerstand van 316.481 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | X REIHE |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 1.864 |
| Nieuwprijs | € 60.044 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 29 september 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 17 september 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 juni 2025 |
| APK melddatum | 10 september 2024 |
| APK vervaldatum | 13 september 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 130 kW / 177 pk |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,2 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 164 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.560 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.145 kg |
| Voorasdruk | 1.010 kg |
| Achterasdruk | 1.165 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.760 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 213 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,4 s |
| Maximum vermogen | 130 kW / 177 pk |
| Maximum koppel | 350 Nm |
| Draaicirkel | 11,8 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
| Inhoud brandstoftank | 61 l |
| Segment | L |
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


