
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 4 maanden oud. In juli 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.922 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,7 l/100 km. De 320E is 99 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 231 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | BMW | 
| Model | 320E | 
| Kleur | zwart | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 732 | 
| Nieuwprijs | € 49.922 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 20 juni 2022 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 24 juli 2025 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 24 juli 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 20 juni 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | B48B20A | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1998 cc | 
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk | 
| Continue vermogen | 55 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW | 
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 58 km | 
| Hybride klasse | OVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7 l/100km | 
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 167 Wh/km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 33 g/km | 
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,23 mg/km | 
| Emissiecode | Euro Z | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.800 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.355 kg | 
| Voorasdruk | 1.050 kg | 
| Achterasdruk | 1.380 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Wielbasis | 2.850 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 220 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s | 
| Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk | 
| Maximum koppel | 350 Nm | 
| Draaicirkel | 11,4 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 410 - 1420 l | 
| Inhoud brandstoftank | 40 l | 
| Segment | D | 
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




