- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HXR-01-R
RENAULT CLIO | 2023
Deze RENAULT CLIO uit 2023 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.624 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De CLIO staat nu 35 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 564 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Moordrecht met een kilometerstand van 35.393 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | oranje |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 768 |
Nieuwprijs | € 28.624 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 maart 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 17 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 9 maart 2027 |
Parallel import | ja |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4D E4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.074 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.609 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 891 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 585 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 67 kW / 91 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio TCe 90 R.S. Line20 - 23BH5HAT
- Clio TCe 90 Equilibre22 - 23BH5HAT
- Clio TCe 90 Evolution22 - 23BH5HAT
- Clio TCe 90 Techno22 - 23BH5HAT
- Clio TCe 90 Evolution23 - …BH5HAT
- Clio TCe 90 Techno23 - …BH5HAT
- Clio TCe 90 Esprit Alpine23 - …BH5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Compact formaat
- +Hybride opties
- -Onrustige automaat
- -Geen sterke motoren
- -Elektronische storingen
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRenault Clio E-Tech Hybrid vs. Toyota Yaris - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HXR-01-R
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.