- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HXG-69-J
PEUGEOT 308 | 2022
Deze PEUGEOT 308 uit 2022 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 43.357 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 225 km/h De 308 staat nu 6 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 501 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Goes met een kilometerstand van 51.165 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 494 |
Nieuwprijs | € 43.357 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 308 SW 1.2 Blue Lease Active | Trekhaak | Navi | Climate & cruise controle | Carplay | Trekhaak | Navi | Climate & cruise controle | Carplay |
- 2021
- 73.712 km

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech Allure Pack Business (131 PK) 1e-Eig. & Dealer-Onderh. BOVAG-Garantie. NL-Auto.
- 2022
- 90.571 km

Peugeot 308 SW Active Pack Business 110pk | Navigatie via draadloze Apple Carplay / Android Auto | Climate Control | Cruise Control | Led koplampen | Parkeersensoren | Keyless start | Bluetooth | Digitaal instrumentenpaneel | Automatisch dimlicht | Regensensor | Elektrisch inklapbare spiegels |
- 2022
- 65.382 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 november 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 10 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 november 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 30 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 25 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.634 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.170 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.450 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.730 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
Maximum vermogen | 133 kW / 180 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Inhoud bagageruimte | 548 - 1574 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Comfort
- +Hybride en elektrische opties
- +Ruimte
- -Korte stoelzittingen
- -Problemen infotainment
- -Besturing niet communicatief
De derde generatie Peugeot 308 is een opvallende verschijning. Hij deelt zijn looks met onder andere de Peugeot 208 en 508 en kreeg dan ook een heel andere uitstraling dan zijn voorganger. Niet alleen het uiterlijk van de 308 ging op de schop: ook is de auto in alle opzichten moderner geworden. Zijn fijne rijgedrag en verschillende opties maken het een geliefde keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 SW vs. Skoda Octavia Combi - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

HXG-69-J
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.