- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HVZ-32-L
RENAULT CAPTUR | 2025
Deze RENAULT CAPTUR uit 2025 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 37.967 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 158 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 174 km/h De CAPTUR staat nu 3 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Zevenaar met een kilometerstand van 6.171 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.385 |
Nieuwprijs | € 37.967 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.6 E-Tech full hybrid 145 esprit Alpine | Harmon Kadon geluid | 360 graden camera | Safety pakket | | incl. Bovag rijklaarpakket met 12 maanden garantie |
- 2024
- 9.100 km

Renault Captur 1.3 mild hybrid 140 techno | Navigatie/Android/Apple Carplay | LM Velgen 18" | Achteruitrijcamera + PDC Achter | Cruise Control | Airco |
- 2024
- 16.426 km

Renault Captur 1.3 mild hybrid 140 techno | Navigatie/Android/Apple Carplay | LM Velgen 18" | Achteruitrijcamera + PDC Achter | Cruise Control | Airco |
- 2024
- 8.016 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 januari 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 8 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H E4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 133 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.272 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.830 kg |
Voorasdruk | 990 kg |
Achterasdruk | 1.000 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 174 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,5 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Renault Captur - Fris genoeg om koppositie terug...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HVZ-32-L
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.