
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.822 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h De C-HR is 30 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Rotterdam met een kilometerstand van 15 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | TOYOTA |
| Model | C-HR |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 3.255 |
| Nieuwprijs | € 35.822 |
| Datum eerste toelating | 29 september 2025 |
| Datum eerste registratie Nederland | 29 september 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 29 september 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 2ZR |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1798 cc |
| Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
| Continue vermogen | 49 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 70 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 105 g/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.405 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg |
| Voorasdruk | 1.180 kg |
| Achterasdruk | 1.080 kg |
| Aanhangermassa geremd | 725 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Wielbasis | 2.640 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 170 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
| Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
| Maximum koppel | 142 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 388 l |
| Inhoud brandstoftank | 43 l |
Waar de eerste generatie al een uitgesproken uitstraling had, heeft Toyota met de tweede C-HR nog meer uitgepakt. Onderhuids lijkt het model sterk op zijn voorganger. Dat is goed nieuws, want de vorige C-HR viel goed in de smaak. Ook de tweede C-HR heeft fijne rijeigenschappen en een laag brandstofverbruik door zijn hybride aandrijflijn.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.
