
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.085 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h De C-HR is 81 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.379 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Doetinchem met een kilometerstand van 1.318 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | TOYOTA | 
| Model | C-HR | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 705 | 
| Nieuwprijs | € 45.085 | 
| Datum eerste toelating | 11 augustus 2025 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 11 augustus 2025 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 11 augustus 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 11 augustus 2029 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | M20A | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1987 cc | 
| Max. vermogen | 111 kW / 151 pk | 
| Continue vermogen | 67 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 120 kW | 
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 66 km | 
| Actieradius elektrisch stad | 99 km | 
| Hybride klasse | OVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 0.8 l/100km | 
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 152 Wh/km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 19 g/km | 
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,10 mg/km | 
| Emissiecode | Euro Z | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.625 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.130 kg | 
| Voorasdruk | 1.180 kg | 
| Achterasdruk | 1.080 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 725 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg | 
| Wielbasis | 2.640 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen | 
| Topsnelheid | 180 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,4 s | 
| Maximum vermogen | 164 kW / 223 pk | 
| Maximum koppel | 190 Nm | 
| Draaicirkel | 11,0 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 310 l | 
| Inhoud brandstoftank | 43 l | 
Waar de eerste generatie al een uitgesproken uitstraling had, heeft Toyota met de tweede C-HR nog meer uitgepakt. Onderhuids lijkt het model sterk op zijn voorganger. Dat is goed nieuws, want de vorige C-HR viel goed in de smaak. Ook de tweede C-HR heeft fijne rijeigenschappen en een laag brandstofverbruik door zijn hybride aandrijflijn.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.
