Peugeot 208 1.2 Hybrid e-DCS6 GT 145pk Half leder, 360 Camera, Navi, Keyless start, Virtual desk, Cruise control
- 2024
- 18.930km
- Benzine
- 107kW (145pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.947 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 208 km/h De 208 staat nu 40 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 996 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Dronten met een kilometerstand van 23.177 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.605 |
Nieuwprijs | € 32.947 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 19 april 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 17 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 19 april 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | HN09 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
Continue vermogen | 100 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 105 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.203 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.690 kg |
Voorasdruk | 965 kg |
Achterasdruk | 870 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 650 kg |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
Topsnelheid | 208 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,7 s |
Maximum vermogen | 96 kW / 130 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 55 kg |
Inhoud bagageruimte | 352 - 1163 l |
Inhoud brandstoftank | 44 l |
Segment | B |
De tweede generatie Peugeot 208 is een succes. Je ziet ze niet voor niets zo vaak rijden: in 2022 was het zelfs de bestverkochte auto van Nederland. Er zijn genoeg aspecten die deze compacte Fransman zo geliefd maken. Hij rijdt erg lekker, zit prima in de opties en biedt aardig wat mogelijkheden in het motorenaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.