- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.120 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 175 km/h De CLIO staat nu 94 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.073 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zuidoostbeemster met een kilometerstand van 3.426 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | oranje |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.412 |
Nieuwprijs | € 26.120 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 15 augustus 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 4 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 15 augustus 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H4D E4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 118 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.091 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.605 kg |
Voorasdruk | 860 kg |
Achterasdruk | 890 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 595 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 175 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 67 kW / 91 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.