- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check HRB-57-H
MAZDA CX-5 | 2025
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.449 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De MAZDA heeft een topsnelheid van 192 km/h De CX-5 is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Heerlen met een kilometerstand van 10 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 13.743 |
Nieuwprijs | € 49.449 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 mei 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 mei 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 121 kW / 165 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 5 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 156 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,07 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.529 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.105 kg |
Voorasdruk | 1.125 kg |
Achterasdruk | 1.090 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 192 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
Maximum koppel | 213 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 84 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 550 - 1395 l |
Inhoud brandstoftank | 56 l |
Segment | L |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- CX-5 SkyActiv-G 165 M Hybrid Centre-Line23 - 24BA5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 M Hybrid Advantage23 - …BA5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 M Hybrid Newground23 - 24BA5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 M Hybrid Exclusive-Line23 - …BA5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 M Hybrid Homura23 - …BA5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 M Hybrid Takumi23 - …BA5SUV
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Mazda CX-5
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA

HRB-57-H
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.