Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF techno |NAP |Dealeronderhouden
- 2023
- 22.539km
- Benzine
- 67kW (91pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.186 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 175 km/h De CLIO staat nu 66 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Nieuwe-Tonge met een kilometerstand van 12.582 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.085 |
Nieuwprijs | € 27.186 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 24 mei 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 21 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H4D E4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.091 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.605 kg |
Voorasdruk | 860 kg |
Achterasdruk | 890 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 595 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 175 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 67 kW / 91 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.