- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HPP-46-H
BMW 520D XDRIVE | 2024
Deze BMW 520D XDRIVE uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 117.383 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een diesel-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 218 km/h De 520D XDRIVE staat nu 45 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 765 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520D XDRIVE |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 17.744 |
Nieuwprijs | € 117.383 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 6 augustus 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 17 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 6 augustus 2027 |
Parallel import | ja |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B47D20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 145 kW / 197 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 5 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 161 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,21 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.870 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.555 kg |
Voorasdruk | 1.210 kg |
Achterasdruk | 1.430 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 218 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,5 s |
Maximum vermogen | 145 kW / 197 pk |
Maximum koppel | 400 Nm |
Draaicirkel | 12,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW i5 Touring - fijner dan een SUV
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HPP-46-H
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.