- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HPL-16-G
RENAULT CAPTUR | 2024
Deze RENAULT CAPTUR uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 37.053 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 174 km/h De CAPTUR staat nu 22 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.087 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zuidoostbeemster met een kilometerstand van 8.057 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 3.287 |
Nieuwprijs | € 37.053 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur TCe 90 Techno | 360 Camera | 9.3 Inch Grootscherm | Apple Carplay | Navigatie
- 2024
- 15.437 km

Renault Captur 1.0 TCe 90PK techno | Navigatie 9,3'' | Stoel en Stuurverwarming | Achteruitrijcamera | Climate Control | Parkeersensoren | Carplay | Lichtmetalen velgen 17"
- 2025
- 500 km

Renault Captur Mild Hybrid 160 Evolution | Camera | Apple Carplay | Stoelverwarming | Pack Full Screen
- 2024
- 5.388 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 mei 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 15 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 29 mei 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H E4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 134 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,28 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.273 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.834 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 174 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Renault Captur - Fris genoeg om koppositie terug...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HPL-16-G
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.