- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HNZ-95-R
BMW 550e xDrive | 2025
Deze BMW 550e xDrive is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. In mei 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 118.085 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h De 550e xDrive is 10 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Gorinchem met een kilometerstand van 6.455 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 550e xDrive |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 672 |
Nieuwprijs | € 118.085 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 3 januari 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 mei 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B58B30S |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2998 cc |
Max. vermogen | 230 kW / 313 pk |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 145 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 24 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.185 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.875 kg |
Voorasdruk | 1.395 kg |
Achterasdruk | 1.610 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R19 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,4 s |
Maximum vermogen | 360 kW / 489 pk |
Maximum koppel | 700 Nm |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW i5 Touring - fijner dan een SUV
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HNZ-95-R
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.