- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HNT-44-L
HYUNDAI I 10 | 2011
Deze HYUNDAI I 10 uit 2011 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 9.286 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 151 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De I 10 staat nu 16 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 340 |
Nieuwprijs | € 9.286 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 21 maart 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 7 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 21 maart 2015 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4HG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 900 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 740 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 151 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,6 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 98 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 28 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- i10 1.1i PureVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i ActiveVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i DynamicVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i ActiveVersion08 - 11BA5HAT
- i10 1.1i i-Catcher08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i DynamicVersion08 - 11BA5HAT
- i10 1.1i i-Catcher08 - 11BA5HAT
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Ruim voor zijn segment
- +Goede zitpositie
- -Weinig motorisaties
- -Geen hybride opties
- -Luxe uitrusting is prijzig
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 - Occasion aankoopadvies
- Occasion koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

HNT-44-L
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.