- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check HNS-29-Z
PEUGEOT 308 | 2025
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.950 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 225 km/h De 308 is 123 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.337 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Apeldoorn met een kilometerstand van 4.249 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 723 |
Nieuwprijs | € 39.950 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Peugeot 308 1.2 PureTech GT | AGR-stoelen | Achterbank in delen neerklapbaar | Achterbank in delen neerklapbaar
- 2024
- 27.989 km

Peugeot 308 1.2 131 PK AUTOMAAT Pack Business Clima / FM nav / Carplay / LED / 41.882 KM!!
- 2022
- 41.882 km

Peugeot 308 Allure | 17" lichtmetalen velgen 'HALONG' | Achteruitrijcamera 180° (Visiopark 1) | Autonomous Emergency Braking d.m.v. radar i.p.v. camera
- 2025
- 10 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 8 mei 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 mei 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 8 mei 2029 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 30 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 57 km |
Actieradius elektrisch stad | 64 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.3 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 161 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 28 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,42 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.578 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.120 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
Maximum vermogen | 133 kW / 180 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 10,5 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Inhoud bagageruimte | 361 - 1271 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Comfort
- +Hybride en elektrische opties
- +Ruimte
- -Korte stoelzittingen
- -Problemen infotainment
- -Besturing niet communicatief
De derde generatie Peugeot 308 is een opvallende verschijning. Hij deelt zijn looks met onder andere de Peugeot 208 en 508 en kreeg dan ook een heel andere uitstraling dan zijn voorganger. Niet alleen het uiterlijk van de 308 ging op de schop: ook is de auto in alle opzichten moderner geworden. Zijn fijne rijgedrag en verschillende opties maken het een geliefde keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 vs. Toyota Corolla - Vergelijkende Test
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

HNS-29-Z
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.