Kenteken Check HNB-19-K

PEUGEOT 308 | 2025

Compleet Kentekenrapport?

Slechts € 7,95Bekijk voorbeeld

Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 42.752 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 225 km/h De 308 is 18 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.442 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Den Haag met een kilometerstand van 10 km.

Bouwjaar2025
Brandstofelektrisch benzine hybride
Kleurgrijs
Cilinderinhoud1598 cc
Massa1634 kg
APK29 april 2029

Kentekenrapport

Compleet kentekenrapport als PDF-document (ca. 15-20 pagina's) voor € 7,95
  • eigenarenhistorie
  • WOK: huidige status
  • maandelijkse kosten indicatie
  • uitgebreide specificaties
  • autotests (mits beschikbaar)
  • tellerstand controle

BASISKENMERKEN

Statusok
ClassificatiePersonenauto
MerkPEUGEOT
Model308
Kleurgrijs
Brandstofelektrisch / benzine
CarrosserieStationwagen
Aantal deuren4
Aantal zitplaatsen5
Aantal wielen4
BPM€ 725
Nieuwprijs€ 42.752

REGISTRATIE

Datum eerste toelating29 april 2025
Datum eerste registratie Nederland29 april 2025
Datum laatste tenaamstelling29 april 2025
APK melddatumnog niet gekeurd
APK vervaldatum29 april 2029
WAM verzekerdja wat kost de verzekering?
Aantal eigenaren1
APK & Eigenarenhistorie € 7,95

MOTOR

Motorcode5G06
Aantal cilinders4
Cilinderinhoud1598 cc
Max. vermogen110 kW / 150 pk
Continue vermogen30 kW
Netto max. vermogen (elektrisch)81 kW
Actieradius elektrisch gemiddeld57 km
Actieradius elektrisch stad65 km
Hybride klasseOVC-HEV

MILIEU

Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP)1.3 l/100km
Elektrisch verbruik (WLTP)161 Wh/km
CO2-uitstoot (NEDC)niet geregistreerd
CO2-uitstoot (WLTP)29 g/km
Uitstoot deeltjes (licht)0,42 mg/km
EmissiecodeEuro Z
Tellerstand controle € 7,95

MATEN & GEWICHTEN

Massa leeg1.634 kg
Maximum toelaatbare massa2.170 kg
Voorasdruk1.200 kg
Achterasdruk1.200 kg
Aanhangermassa geremd1.450 kg
Aanhangermassa ongeremd750 kg
Wielbasis2.730 mm
Bandenmaat (origineel)225/45R17 Prijzen

Wat kost de autoverzekering?

Kenteken
Independer

PRIVATE LEASE Peugeot 308

CARBASE GEGEVENS

Topsnelheid225 km/h
Acceleratie 0-100 km/h7,6 s
Maximum vermogen133 kW / 180 pk
Maximum koppel360 Nm
Draaicirkel10,7 m
Kogeldruk70 kg
Inhoud bagageruimte548 - 1574 l
Inhoud brandstoftank40 l
SegmentC
Dit kenteken heeft een match met de volgende versies in CarBase. Klik op een uitvoering voor meer gegevens.

Koopadvies

  • +Comfort
  • +Hybride en elektrische opties
  • +Ruimte
  • -Korte stoelzittingen
  • -Problemen infotainment
  • -Besturing niet communicatief

De derde generatie Peugeot 308 is een opvallende verschijning. Hij deelt zijn looks met onder andere de Peugeot 208 en 508 en kreeg dan ook een heel andere uitstraling dan zijn voorganger. Niet alleen het uiterlijk van de 308 ging op de schop: ook is de auto in alle opzichten moderner geworden. Zijn fijne rijgedrag en verschillende opties maken het een geliefde keuze.

Lees het volledige Autoweek koopadvies

Oeps, er ging iets mis...

Er is iets mis gegaan met je betaling. Probeer het later nog eens.
sluiten

COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

Voor maar € 7,95
Er zijn 5 matchende uitvoeringen. Kies zelf de juiste:
Hoe vaak en hoe lang verwacht jij de auto te gebruiken? Hiermee berekenen wij de verwachte gebruikskosten. De kilometerstand is nodig voor km-check en taxatie.
Naar welk e-mailadres moet het kentekenrapport nagestuurd worden?
  • eigenarenhistorie
  • APK historie
  • waardeindicatie Indicata
↑ Direct in je mailbox
Op het AutoWeek Kentekenrapport zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Loading... Loading...

HNB-19-K

Peugeot 308

Bedankt voor je bestelling.

Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.

Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je mailaccount.

Download rapport

Meer Peugeot 308

Naar model pagina