- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 44.416 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 150 km/h De 208 is 56 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.404 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hoogeveen met een kilometerstand van 10 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | geel |
Brandstof | elektrisch |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 667 |
Nieuwprijs | € 44.416 |
Datum eerste toelating | 22 april 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 april 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 22 april 2029 |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | ZK02 |
Continue vermogen | 62 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 115 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 398 km |
Actieradius elektrisch stad | 549 km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 145 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.430 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.910 kg |
Voorasdruk | 965 kg |
Achterasdruk | 1.000 kg |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
Maximum vermogen | 115 kW / 156 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1106 l |
Segment | B |
De tweede generatie Peugeot 208 is een succes. Je ziet ze niet voor niets zo vaak rijden: in 2022 was het zelfs de bestverkochte auto van Nederland. Er zijn genoeg aspecten die deze compacte Fransman zo geliefd maken. Hij rijdt erg lekker, zit prima in de opties en biedt aardig wat mogelijkheden in het motorenaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.