- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HLF-42-N
FORD FOCUS | 2018
Deze FORD FOCUS uit 2018 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.600 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. De FORD heeft een topsnelheid van 193 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De FOCUS staat nu 133 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 360 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuwerkerk aan den IJssel met een kilometerstand van 111.712 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 781 |
Nieuwprijs | € 28.600 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 12 maart 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 14 april 2025 |
APK melddatum | 21 augustus 2025 |
APK vervaldatum | 21 augustus 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M1DD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.245 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 960 kg |
Achterasdruk | 1.035 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 193 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,2 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Trend15 - 18BA5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Trend15 - 18BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Lease Edition17 - 18BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus (2014) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

HLF-42-N
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.