- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HKP-82-X
PEUGEOT 208 | 2022
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 4 maanden oud. In april 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 31.000 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 150 km/h De 208 is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 244 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 31.000 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 januari 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 april 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 25 januari 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | ZK01 |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 339 km |
Actieradius elektrisch stad | 475 km |
MILIEU
Elektrisch verbruik (WLTP) | 163 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.430 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.910 kg |
Voorasdruk | 965 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,0 s |
Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1106 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- e-208 Allure EV 50kWh 13619 - 23EA5HAT
- e-208 GT EV 50kWh 13619 - 23EA5HAT
- e-208 Active EV 50kWh 13620 - 23EA5HAT
- e-208 Active Pack EV 50kWh 13620 - 23EA5HAT
- e-208 Allure Pack EV 50kWh 13620 - 23EA5HAT
- e-208 GT Pack EV 50kWh 13620 - 22EA5HAT
- e-208 Style EV 50kWh 13622 - 23EA5HAT
- e-208 GT EV 51kWh 15622 - 23EA5HAT
Koopadvies
- +Goede rijeigenschappen
- +Brandstofverbruik
- +Zitpositie
- -Technische problemen
- -Vage besturing
- -Problemen infotainment
In 2012 maakt de eerste 208 zijn intrede. De nieuwe compacte B-segmenter van Peugeot lost daarmee de 207 af. In tegenstelling tot zijn voorganger is de 208 er niet meer als cabriolet en stationwagon: je kunt alleen kiezen tussen de drie- en vijfdeurs hatchback.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 208 GTI by Peugeot Sport (2016) – Op de rollenbank
- Op de rollenbank
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

HKP-82-X
Peugeot 208
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.