- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HKL-04-D
RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) | 2023
Deze RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) uit 2023 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.044 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h De CLIO (E-TECH HYBRID) staat nu 52 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 822 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Arnhem met een kilometerstand van 51.357 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO (E-TECH HYBRID) |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.448 |
Nieuwprijs | € 26.044 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Clio 0.9 TCe Bose Navi airco camera parkeersensoren cruise controle lm velgen bose speakers easy park assist dealer onderhouden zeer dikke uitvoering
- 2019
- 84.985 km

Renault Clio 1.0 TCe R.S. Line *Navi+360Camera*Climate*Parc Assist*LM.Velgen*VOL OPTIES!
- 2019
- 37.487 km

Renault Clio 1.0 TCe 90pk 5drs Evolution
- 2023
- 38.763 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 augustus 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 2 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 25 augustus 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 95 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.218 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.745 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 978 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 655 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 254 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio Hybrid 145 Equilibre22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Esprit Alpine23 - …BA5HAT
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i20 vs. Renault Clio E-Tech - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HKL-04-D
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.