- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HKB-64-R
BMW 530E XDRIVE | 2025
Deze BMW 530E XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. In maart 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 102.764 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 218 km/h De 530E XDRIVE is 79 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.217 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Utrecht met een kilometerstand van 17.363 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E XDRIVE |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 616 |
Nieuwprijs | € 102.764 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

BMW 5-serie Touring 520i M-Sport - Driving + Parking Ass Plus - Head-Up - Adaptive LED
- 2025
- 11.254 km

BMW 5-serie Touring 520iA M-SPORT ** ADAPT. LED, LEDER, PANORAMA, TREKH, H&K SOUND, DR. ASS+ ** 1e EIG - UNFALLFREI ** ** INFORMEER OOK NAAR ONZE AANTREKKELIJKE FINANCIAL-LEASE TARIEVEN **
- 2024
- 9.328 km

BMW 5-serie Touring 520iA M-SPORT ** ADAPT. LED, LEDER, PANORAMA, TREKH, H&K SOUND, DR. ASS+ ** 1e EIG - UNFALLFREI ** ** INFORMEER OOK NAAR ONZE AANTREKKELIJKE FINANCIAL-LEASE TARIEVEN **
- 2024
- 27.700 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 10 januari 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 maart 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 10 januari 2029 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20V |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 135 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 84 km |
Actieradius elektrisch stad | 89 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 235 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 22 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.095 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.805 kg |
Voorasdruk | 1.330 kg |
Achterasdruk | 1.595 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 218 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,4 s |
Maximum vermogen | 220 kW / 299 pk |
Maximum koppel | 450 Nm |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW i5 Touring - fijner dan een SUV
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HKB-64-R
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.