- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HK-102-F
BMW X SERIES | 2011
Deze BMW X SERIES is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 6 maanden oud. In oktober 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 69.534 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 258 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,4 l/100 km. De X SERIES is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 79 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuwerkerk aan den IJssel met een kilometerstand van 80.643 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X SERIES |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 11.107 |
Nieuwprijs | € 69.534 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 januari 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 oktober 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 juli 2025 |
APK melddatum | 16 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 20 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N52B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 190 kW / 258 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 13,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 9,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 219 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.585 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.180 kg |
Voorasdruk | 1.030 kg |
Achterasdruk | 1.180 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 230 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,8 s |
Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk |
Maximum koppel | 310 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest Audi Q3 vs BMW X1
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HK-102-F
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.