- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HHT-42-R
BMW M5 | 2024
Deze BMW M5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024. In maart 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 168.332 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h De M5 is 14 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.107 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Almelo met een kilometerstand van 5.280 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | M5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 662 |
Nieuwprijs | € 168.332 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

BMW 520i M Sport - Panoramadak - Stoelverwarming/ventilatie voorstoelen - Head up - Parking/Driving Assistant - Active Guard - Comfort Access - Stuurwielrandverwarming - Comfort Pack -
- 2024
- 26.186 km

BMW 520i M-Sport HeadUp H/K Pano Driving Pro Trekhaak Stoelventilatie
- 2024
- 35.000 km

BMW 520i M-Sport - Pano - Driving Ass Plus - Harman Kardon - Stoelventilatie
- 2024
- 16.883 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 september 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 maart 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 23 september 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | S68B44A |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 430 kW / 585 pk |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 145 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 37 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.410 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.940 kg |
Voorasdruk | 1.475 kg |
Achterasdruk | 1.550 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.010 mm |
Bandenmaat (origineel) | 295/35R21 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,5 s |
Maximum vermogen | 535 kW / 728 pk |
Maximum koppel | 1.000 Nm |
Draaicirkel | 12,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 466 - 466 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HHT-42-R
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.