Hyundai i10 1.0 Comfort|als nw|Carplay|Orig.NL|1e eig.
- 2024
- 5.814km
- Benzine
- 49kW (67pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.345 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 63 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 143 km/h De I10 is 124 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.336 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 5.677 |
Nieuwprijs | € 24.345 |
Datum eerste toelating | 14 maart 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 maart 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 maart 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 14 maart 2029 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 46 kW / 63 pk |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 899 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.410 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Aanhangermassa geremd | 310 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 310 kg |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Topsnelheid | 143 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,9 s |
Maximum vermogen | 46 kW / 63 pk |
Maximum koppel | 93 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.