- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HHG-01-S
VOLKSWAGEN POLO | 2013
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 9 maanden oud. In maart 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.182 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzinemotor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 190 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km. De POLO is 174 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 187 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 304 |
Nieuwprijs | € 23.182 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 21 november 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 maart 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 maart 2025 |
APK melddatum | 12 maart 2025 |
APK vervaldatum | 12 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CBZ |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 124 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 988 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.570 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 540 kg |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 190 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,7 s |
Maximum vermogen | 77 kW / 105 pk |
Maximum koppel | 175 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Polo 1.2 TSI 105pk Highline10 - 14BH3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk Highline10 - 14BA3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT Comfortline12 - 14BH3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT Highline12 - 14BH3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT Highline12 - 14BA3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT Comfort Edition12 - 13BH3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT High Edition12 - 13BH3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT High Edition12 - 13BA3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT R-Line13 - 14BH3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk BMT R-Line13 - 14BA3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk R-Line13 - 14BH3HAT
- Polo 1.2 TSI 105pk R-Line13 - 14BA3HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBarrelbrigade Monstertocht deel 1 - met de barrels...
- Barrelbrigade
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

HHG-01-S
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.