- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check HHD-20-P
RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID | 2025
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.495 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR E-TECH HYBRID is 82 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.378 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zwolle met een kilometerstand van 4.880 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH HYBRID |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 3.255 |
Nieuwprijs | € 39.495 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 mild hybrid 140 techno | Google Built-in | Camera achter | Apple Carplay | Android auto | Lage kilometerstand |
- 2024
- 13.682 km

Renault Captur Techno Tce 90 | 360 camera | Parkeersensor voor, zij en achter | grootscherm navigatie | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 69
- 2024
- 17.328 km

Renault Captur 1.0 TCe 90 equilibre Apple Carplay l Airco l Cruise control
- 2024
- 30.264 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 13 maart 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 maart 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 maart 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 13 maart 2029 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 51 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 105 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.345 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.043 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
PRIVATE LEASE Renault Captur
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Renault Captur - Fris genoeg om koppositie terug...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HHD-20-P
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.