- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check HDK-23-J
BMW M5 | 2025
Deze BMW M5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. In januari 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 161.549 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h De M5 is 87 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.296 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | M5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 747 |
Nieuwprijs | € 161.549 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 januari 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 januari 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 17 januari 2029 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | S68B44A |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 430 kW / 585 pk |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 145 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 40 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.450 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.050 kg |
Voorasdruk | 1.475 kg |
Achterasdruk | 1.670 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.010 mm |
Bandenmaat (origineel) | 295/35R21 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,6 s |
Maximum vermogen | 535 kW / 728 pk |
Maximum koppel | 1.000 Nm |
Draaicirkel | 12,6 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 500 - 1630 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW i5 Touring - fijner dan een SUV
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HDK-23-J
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.