
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 325I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 4 maanden oud. In februari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 62.627 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 211 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 245 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,5 l/100 km. De 325I is 207 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 173 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Bennekom met een kilometerstand van 129.059 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 325I |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Cabriolet |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.345 |
| Nieuwprijs | € 62.627 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 26 juni 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 27 februari 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 8 april 2025 |
| APK melddatum | 7 april 2025 |
| APK vervaldatum | 24 april 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N53B30A |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2996 cc |
| Max. vermogen | 155 kW / 211 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 176 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Energielabel | D |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.630 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.085 kg |
| Voorasdruk | 945 kg |
| Achterasdruk | 1.180 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 745 kg |
| Lengte | 4.612 mm |
| Breedte | 1.782 mm |
| Hoogte | 1.384 mm |
| Wielbasis | 2.760 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 245 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
| Maximum vermogen | 160 kW / 218 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 210 - 350 l |
| Inhoud brandstoftank | 63 l |
| Segment | G |
Sinds 2005 is de vijfde generatie BMW 3-serie op de markt. Een model dat verkrijgbaar is als sedan, touring, coupé en cabriolet. Deze 3-serie heeft een heerlijke balans tussen sportief en comfortabel rijden. En dat is ook wat het voor veel bestuurders een interessante occasion maakt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




