
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PORSCHE CAYENNE E-HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar oud. In maart 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 122.492 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 340 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 253 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,2 l/100 km. De CAYENNE E-HYBRID is 61 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Boskoop met een kilometerstand van 149.848 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PORSCHE |
| Model | CAYENNE E-HYBRID |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.507 |
| Nieuwprijs | € 122.492 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 18 oktober 2019 |
| Datum eerste registratie Nederland | 4 maart 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 5 september 2025 |
| APK melddatum | 6 oktober 2023 |
| APK vervaldatum | 18 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | DCB |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2995 cc |
| Max. vermogen | 250 kW / 340 pk |
| Continue vermogen | 60 kW |
| Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 60 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 36 km |
| Actieradius elektrisch stad | 38 km |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 3.9 l/100km |
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 231 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 88 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,11 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 2.270 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 3.030 kg |
| Voorasdruk | 1.475 kg |
| Achterasdruk | 1.620 kg |
| Aanhangermassa geremd | 3.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.929 mm |
| Breedte | 1.983 mm |
| Hoogte | 1.703 mm |
| Wielbasis | 2.900 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 275/50R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 253 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 5,0 s |
| Maximum vermogen | 340 kW / 462 pk |
| Maximum koppel | 700 Nm |
| Draaicirkel | 12,1 m |
| Kogeldruk | 140 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 645 - 1610 l |
| Inhoud brandstoftank | 75 l |
| Segment | M |
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



