
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320D EFFICIENT DYNAMICS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 2 maanden oud. In juni 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 47.153 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 222 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De 320D EFFICIENT DYNAMICS is 410 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 172 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320D EFFICIENT DYNAMICS |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.459 |
| Nieuwprijs | € 47.153 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 5 augustus 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 12 juni 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 september 2024 |
| APK melddatum | 24 maart 2025 |
| APK vervaldatum | 19 april 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 4 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Geluidsniveau stationair | 81 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 75 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 107 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.06 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 20% |
| Energielabel | B |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.475 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg |
| Voorasdruk | 920 kg |
| Achterasdruk | 1.225 kg |
| Aanhangermassa geremd | 0 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
| Lengte | 4.633 mm |
| Breedte | 1.811 mm |
| Hoogte | 1.416 mm |
| Wielbasis | 2.810 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 222 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,3 s |
| Maximum vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Maximum koppel | 380 Nm |
| Draaicirkel | 11,3 m |
| Kogeldruk | 0 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 495 - 1500 l |
| Inhoud brandstoftank | 57 l |
| Segment | D |
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




