- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check H-165-SH
RENAULT CLIO | 2020
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.090 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,1 l/100 km. De CLIO is 28 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 722 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Utrecht met een kilometerstand van 90.952 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 5.213 |
Nieuwprijs | € 20.090 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 april 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 april 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 april 2025 |
APK melddatum | 16 mei 2025 |
APK vervaldatum | 16 mei 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4B G4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 898 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 117 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 136 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.098 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.654 kg |
Voorasdruk | 864 kg |
Achterasdruk | 903 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 595 kg |
Lengte | 4.267 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 140 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 443 - 1380 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i20 vs. Renault Clio E-Tech - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

H-165-SH
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.