- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GXT-02-F
TOYOTA AYGO | 2014
Deze TOYOTA AYGO uit 2014 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 12.698 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 68 pk benzinemotor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 157 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km. De AYGO staat nu 244 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 127 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | AYGO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.155 |
Nieuwprijs | € 12.698 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 april 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 17 december 2024 |
APK melddatum | 24 december 2024 |
APK vervaldatum | 24 december 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 50 kW / 68 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 127 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 805 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.190 kg |
Voorasdruk | 695 kg |
Achterasdruk | 695 kg |
Wielbasis | 2.330 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/65R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 157 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,2 s |
Maximum vermogen | 50 kW / 68 pk |
Maximum koppel | 93 Nm |
Draaicirkel | 9,4 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 139 - 712 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Aygo 1.0 12v VVT-i Access12 - 14BH5HAT
- Aygo 1.0 12v VVT-i Aspiration12 - 14BH5HAT
- Aygo 1.0 12v VVT-i Aspiration12 - 14BA5HAT
- Aygo 1.0 12v VVT-i Now13 - 14BH5HAT
- Aygo 1.0 12v VVT-i Dynamic Blue13 - 14BH5HAT
- Aygo 1.0 12v VVT-i Dynamic Blue13 - 14BA5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x14 - 18BH5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-play14 - 18BH5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-play14 - 18BA5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-cite14 - 18BA5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-cite14 - 18BH5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-clusiv14 - 16BH5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-clusiv14 - 16BA5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-wave14 - 15BA5HAT
- Aygo 1.0 VVT-i x-wave14 - 15BH5HAT
Koopadvies
- +Betrouwbaar
- +Brandstofverbruik
- +Praktisch in de stad
- -Ruimte
- -Geen keuze in motoren
- -Rumoerig
De eerste generatie Toyota Aygo was een enorm succes. Hij is al sinds 2014 uit productie, maar je ziet ze nog steeds in groten getale op de weg. Dat is niet zo gek: de Aygo staat immers bekend om zijn betrouwbare karakter. In combinatie met zijn lage brandstofverbruik en praktische formaat is het nog altijd een geliefde auto. Net als zijn drielingbroertjes van Citroën (C1) en Peugeot (107), trouwens.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

GXT-02-F
Toyota Aygo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.