- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GXF-87-H
PORSCHE Cayenne Turbo E-Hybrid | 2024
Deze PORSCHE Cayenne Turbo E-Hybrid is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 4 maanden oud. In december 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 260.139 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 305 km/h De Cayenne Turbo E-Hybrid is 147 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 968 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PORSCHE |
Model | Cayenne Turbo E-Hybrid |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.476 |
Nieuwprijs | € 260.139 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Porsche Cayenne 4.0 Turbo GT / Burmester / Keramische remmen / 321k NP / Org. NL
- 2023
- 79.860 km

Porsche Cayenne 4.0 GTS - Sport Chrono | Luchtvering | Bose | Elek. Trekhaak | 360 Camera
- 2023
- 2.994 km

Porsche Cayenne 4.0 Turbo GT | PTS kleur | 18-weg | Burmester | InnoDrive |
- 2023
- 43.923 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 10 januari 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 december 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 december 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 10 januari 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | DWH |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3996 cc |
Max. vermogen | 441 kW / 600 pk |
Continue vermogen | 70 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 130 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 42 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.470 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.935 kg |
Voorasdruk | 1.540 kg |
Achterasdruk | 1.450 kg |
Wielbasis | 2.900 mm |
Bandenmaat (origineel) | 315/35R22 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 305 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,6 s |
Maximum vermogen | 544 kW / 739 pk |
Maximum koppel | 950 Nm |
Draaicirkel | 12,2 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 404 - 1344 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | M |
Test: Porsche Cayenne Turbo E Hybrid Coupé GT-pakket:...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PORSCHE

GXF-87-H
Porsche Cayenne
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.