- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GXD-09-S
BMW 520i | 2024
Deze BMW 520i is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 5 maanden oud. In december 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 80.808 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h De 520i is 82 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 929 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 520i |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 5.615 |
Nieuwprijs | € 80.808 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

BMW 520i M Sport - Panoramadak - Stoelverwarming/ventilatie voorstoelen - Head up - Parking/Driving Assistant - Active Guard - Comfort Access - Stuurwielrandverwarming - Comfort Pack -
- 2024
- 26.186 km

BMW 520i M-Sport HeadUp H/K Pano Driving Pro Trekhaak Stoelventilatie
- 2024
- 35.000 km

BMW 520i M-Sport - Pano - Driving Ass Plus - Harman Kardon - Stoelventilatie
- 2024
- 16.883 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 3 april 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 december 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 3 april 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20P |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 13 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 133 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.700 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.335 kg |
Voorasdruk | 1.165 kg |
Achterasdruk | 1.320 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 230 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,5 s |
Maximum vermogen | 153 kW / 208 pk |
Maximum koppel | 330 Nm |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

GXD-09-S
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.