- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check GX-197-X
VOLKSWAGEN POLO | 2015
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.595 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 184 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,4 l/100 km. De POLO is 31 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 350 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.629 |
Nieuwprijs | € 21.595 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 september 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 september 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 april 2025 |
APK melddatum | 13 mei 2025 |
APK vervaldatum | 13 mei 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CUS |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1422 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 70 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 88 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.3 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.051 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.640 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.476 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 184 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Polo 1.4 TDI 90pk Trendline14 - 15DH3HAT
- Polo 1.4 TDI 90pk Trendline14 - 17DH5HAT
- Polo 1.4 TDI 90pk Comfortline14 - 15DH3HAT
- Polo 1.4 TDI 90pk Comfortline14 - 17DH5HAT
- Polo 1.4 TDI 90pk First Edition14 - 15DH3HAT
- Polo 1.4 TDI 90pk First Edition14 - 15DH5HAT
- Polo 1.4 TDI 90pk Comfortline Edition R15 - 16DH5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Volkswagen Polo Blue Motion
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

GX-197-X
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.