
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 9 maanden oud. In februari 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 31.360 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 124 pk benzine-hybride motor. De FORD heeft een topsnelheid van 198 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,2 l/100 km. De FOCUS is 61 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 83 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Reuver met een kilometerstand van 39.240 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 1.407 |
| Nieuwprijs | € 31.360 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 17 januari 2022 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 februari 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 25 augustus 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 17 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B7DC |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 91 kW / 124 pk |
| Continue vermogen | 7 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.276 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.890 kg |
| Voorasdruk | 970 kg |
| Achterasdruk | 950 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 198 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
| Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
| Maximum koppel | 210 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 608 - 1653 l |
| Inhoud brandstoftank | 52 l |
| Segment | C |
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




