- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GV-262-P
RENAULT CLIO | 2014
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar oud. In september 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.975 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 199 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,2 l/100 km. De CLIO is 1.133 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 327 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Druten met een kilometerstand van 130.362 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 3.138 |
Nieuwprijs | € 22.975 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 24 september 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 september 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 augustus 2022 |
APK melddatum | 10 juli 2025 |
APK vervaldatum | 29 augustus 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5F D4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 120 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.065 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.657 kg |
Voorasdruk | 920 kg |
Achterasdruk | 885 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 580 kg |
Lengte | 4.077 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.441 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 199 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 190 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 300 - 1146 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Speels karakter
- +Compact formaat
- +Optie voor stationwagon
- -Windgeruis
- -Comfort
- -Materialen interieur
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest: Opel Corsa OPC vs Renault Clio RS Trophy
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

GV-262-P
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.