- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check GT-101-K
PEUGEOT 308 | 2015
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.270 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 188 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De 308 is 32 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 97 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.564 |
Nieuwprijs | € 24.270 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 augustus 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 augustus 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 april 2025 |
APK melddatum | 30 juli 2024 |
APK vervaldatum | 29 augustus 2025 |
Plaats chassisnummer | in motorruimte v. |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | HN01 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 81 kW / 110 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 95 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.055 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.720 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 890 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 575 kg |
Lengte | 4.253 mm |
Breedte | 1.804 mm |
Hoogte | 1.472 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 188 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,1 s |
Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1228 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 308 Blue Lease 1.2 PureTech 11014 - 17BH5HAT
- 308 Blue Lease Premium 1.2 PureTech 11014 - 15BH5HAT
- 308 Active 1.2 PureTech 11014 - 17BH5HAT
- 308 Allure 1.2 PureTech 11014 - 17BH5HAT
- 308 Style 1.2 PureTech 11015 - 17BH5HAT
- 308 Blue Lease Premium 1.2 Executive 11015 - 17BH5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Veel carrosserievarianten
- +Praktische stationwagon
- -Elektronicaproblemen
- -Gedrag automaatbak
- -Problemen thp motoren
We kennen de Peugeot 308 al sinds 2007. Hij komt dan op de markt als opvolger van de welbekende 307. Hoewel zijn ontwerp lijkt op dat van zijn voorganger, heeft de 308 wel degelijk een hoop veranderingen doorgemaakt. Zo voelt hij een stuk moderner aan en maakt hij gebruik van verschillende nieuwe technieken.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 SW vs. Skoda Octavia Combi - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

GT-101-K
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.