- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 8 maanden oud. In oktober 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.499 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 131 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,2 l/100 km. De CLIO is 198 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 260 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 666 |
Nieuwprijs | € 27.499 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 21 augustus 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 oktober 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 oktober 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 31 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H5H B4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 96 kW / 131 pk |
Geluidsniveau stationair | 68 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 118 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 131 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,23 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.133 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.673 kg |
Voorasdruk | 920 kg |
Achterasdruk | 891 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 615 kg |
Lengte | 4.047 mm |
Breedte | 1.728 mm |
Hoogte | 1.457 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,0 s |
Maximum vermogen | 96 kW / 130 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.