- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GR-785-G
FORD FOCUS | 2011
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 10 maanden oud. In juli 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.444 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De FOCUS is 297 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 61 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.487 |
Nieuwprijs | € 28.444 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost NAVI / AIRCO/ECC / TREKHAAK
- 2014
- 145.589 km

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Titanium tik in motor! trekhaak! 6-bak! trekhaak!
- 2013
- 145.232 km

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Edition Plus| Cruise | Clima | Navigatie | LM 16'' | Bluetooth | Lage km stand! | Airco (automatisch) | Bluetooth telefoonvoorbereiding | Cruise control
- 2014
- 65.894 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 12 juli 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 juli 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 augustus 2024 |
APK melddatum | 26 juli 2024 |
APK vervaldatum | 30 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | JQDB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.258 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 965 kg |
Achterasdruk | 980 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 675 kg |
Lengte | 4.606 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.505 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,8 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Trend Sport11 - 11BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Trend11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Titanium11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk First Edition11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Lease Trend11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 EcoBoost 150pk Lease Titanium11 - 12BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus Wagon 1.6 TDCi – 2012 – 451.541 km - Klokje...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

GR-785-G
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.