Peugeot 308 EV GT First Edition 54 kWh
- 2024
- 16.752km
- Elektrisch
- 115kW (156pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 44.699 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 170 km/h De 308 is 174 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.286 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Leiderdorp met een kilometerstand van 3 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 44.699 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 31 december 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 december 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 31 december 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 31 december 2028 |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | ZK02 |
Continue vermogen | 62 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 115 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 411 km |
Actieradius elektrisch stad | 522 km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 151 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.659 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.190 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.190 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 60 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/45R18 Prijzen |
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,8 s |
Maximum vermogen | 115 kW / 156 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 10,5 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Inhoud bagageruimte | 412 - 1323 l |
Segment | C |
De derde generatie Peugeot 308 is een opvallende verschijning. Hij deelt zijn looks met onder andere de Peugeot 208 en 508 en kreeg dan ook een heel andere uitstraling dan zijn voorganger. Niet alleen het uiterlijk van de 308 ging op de schop: ook is de auto in alle opzichten moderner geworden. Zijn fijne rijgedrag en verschillende opties maken het een geliefde keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.