- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 SDRIVE 18I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 10 maanden oud. In juli 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.100 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,4 l/100 km. De X1 SDRIVE 18I is 346 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 43 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE 18I |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 10.864 |
Nieuwprijs | € 45.100 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 19 juli 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 juli 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 juli 2024 |
APK melddatum | 2 juli 2024 |
APK vervaldatum | 31 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N46B20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 11,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 195 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.430 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.010 kg |
Voorasdruk | 915 kg |
Achterasdruk | 1.135 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,4 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 200 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | L |
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.