- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 5 maanden oud. In juli 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.257 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 128 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 197 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De CLIO is 197 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 37 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 719 |
Nieuwprijs | € 21.257 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 15 december 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 juli 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 november 2024 |
APK melddatum | 15 juli 2024 |
APK vervaldatum | 15 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | K4M N8 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 94 kW / 128 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.065 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.630 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 870 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 4.070 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen |
Topsnelheid | 197 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 94 kW / 128 pk |
Maximum koppel | 155 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.